čtvrtek 8. října 2020

Anorakův týden 41/2020

 Říjen bude herně pěkně hektický měsíc, nějak jsem se pustil do více věcí než asi budu stíhat. Ale popořadě. Konečně jsem dokončil Dragon Quest 2. Čekal jsem, že bude delší něž první díl, ale o tolik větší rozsah ne. Dohrání nakonec trvalo třikrát déle a původní kontinent se v novém světě doslova ztrácí. Navíc má hra výrazně vyšší obtížnost a práce s více postavami také není ideálně vyřešena - především z počátku. Přesto hra není špatná a i když ji nelze doporučit univerzálně každému, tak fanoušci série litovat nebudou. Podrobné dojmy v komentáři.

Z rozehraných her už tak zbyl pouze Fantasy General 2 ve kterém pěkně postupuji a blížím se čtyřiceti hodinám. Dle mapy tak asi hlavní kampaň pomalu končí, uvidíme. Ale pokud to tak je bude herní doba o něco nižší než u prvního dílu. Ale čekají mě ještě dvě kratší kampaně a pokud budou výrazněji obtížnější, tak se to třeba natáhne. Ke hře již vyšlo jedno rozšíření a druhé je na cestě, určitě je pořídím, ale asi až časem. 

No a tady se začínají mé poklidné říjnové plány hroutit. Sledge nejdříve oznámil jako hru měsíce In Extremis. Stará a nejspíše sotva průměrná FPS, ale přesto jsem si na ní udělal náladu. Ale na poslední chvíli došlo ke změně a hrou měsíce je Battle Isle 2. Tu jsem sice kdysi hrál a považuji ji za jednu z nejlepších tahovek a tak nemohu nevyužít tuto příležitost. S nadšením jsem se tak pustil do hraní, zatím jsem v desáté misi. Po dohrání se těším na datadisk Titan's Legacy, který jsem nikdy nehrál. Stihnout to do konce měsíce snad ani nepůjde a to bych rád dal i ten In Extremis, který ale bude jistě výrazně kratší.

Do toho samozřejmě musím hrát Tenebrum v rámci DWmegawad klubu, naštěstí je hra zatím skvělá. V klubu se ještě hrají dvě rozšíření pro Doom 2 - Demonfear a 1000 Lines 2. První jmenované má naštěstí dost krátké levely a tak to nebude problém, ale 1000 Lines 2 asi nestihnu.

K tomu všemu vyšel v pátek Star Wars Squadrons. Jelikož jde o nástupce nedávno dohraného X-Wingu a ideální hru pro stále ještě nový joystick, pustil jsem se do hraní hned první večer. Dle ohlasů je kampaň sice kratší, ale prvních šest misí mě celkem potěšilo. Letový model a možnosti lodí jsou opravdu podobné co dříve a v moderní grafice je zážitek moc fajn. Briefingy a podání příběhu zase dost připomíná skvělé Wing Commandery - pohyb po palubách lodí a rozhovory se spolubojovníky. Zatím jsem dost spokojen a možná si vyzkouším i pár multiplayerových střetů až bude čas, především souboje flotil vypadají zajímavě. 

Je toho tedy na hraní opravdu hodně a budu muset dát přednost hrám, které by bylo vhodné stihnout do konce měsíce. Především tak jde o klub a Battle Isle, ale rád bych i ten In Extremis. Ostatní bude zřejmě muset chvíli počkat. 

Z novinek je ještě zajímavé vydání třetího dílu Baldur's Gate v předběžném přístupu. Hra mě zajímá a do budoucna je určitě v plánu, ale rád bych si nejdříve zopakoval předchozí díly a také nově celou sérii Divinity. Reálně tedy tak za dva roky :-)  

Využil jsem také peníze získané na Steamu prodejem kartiček a podobných bezvýznamností a zakoupil originální českou hru Hadr. O její demoverzi jsem tu psal dříve.







1 komentář: