čtvrtek 29. října 2020

Anorakův týden 44/2020

Tento týden jsem většinu herního času dělil mezi datadisk k Battle Isle 2 a plošinovku Crystal Caves. Hraní Titan's Legacy jde překvapivě celkem dobře. Ano mise jsou náročné a dlouhé, na první pokus jsem dal pouze dvě, ale žádný dlouhý zásek nenastal a zábava je stále prvotřídní. Jen hudební doprovod jsem již vypnul a nahradil vlastním.

Do Crystal Caves jsem se pustil kvůli vydané HD verzi. Hru jsem naposled hrál asi před 25 lety a tak jsem chtěl mít v hlavě původní podobu. Překvapilo mě jak je hra i po těch letech zábavná a kolik zajímavých prvků obsahuje. Hlavně jsem si řadu věcí ani nepamatoval, například nutnost nezničit si přívody vzduchu. Komentář zde. Hra je natolik dobrá, že jsem se do HD verze pustil ihned po dohrání. Úprava grafiky je větší, než na první pohled vypadá, ale styl odpovídá originálu a jde citlivá vylepšení, žádná moderní grafika nehrozí. Nejvíce potěší nová čtvrtá epizoda a editor úrovní, díky kterému je k dispozici již více než 100 fanouškovských úrovní. Jejich instalace a hraní je snadné a pohodlné. Pár jsem jich vyzkoušel a dají se najít opravdu slušné kousky. Dohrál jsem zatím první epizodu, vše odpovídá originálu, jen skákání se mi zdá trochu jednodušší - na doskočení není nutné odrazit se z posledního pixelu.

Tento týden probíhají slevy českých a slovenských her o kterých jsem psal zde. Fanoušky opravdu starých her potěší vydání klasiky Rogue na Steamu. Jde o verzi od firmy Epyx. Pokud vás zajímá herní grafika, tak doporučuji článek o slavném Autodesk Animatoru, využitém například ve hře Cannon Fodder. Na závěr bych ještě rád upozornil na zajímavý článek Kristýny Sulkové o počátcích českého dabingu ve hrách.



Žádné komentáře:

Okomentovat