pátek 7. května 2021

Anorakův týden 18/2021

Včera se mi nějak zhroutil program, takže jsem se k dopsání tohoto souhrnu dostal až dnes. Nejvíce času jsem tento týden strávil asi se Zeldou II. Podle všech indicií se blíží závěr, ale také pěkně roste obtížnost. Poslední hodiny jsem tak raději strávil trénováním postavy a mám tak všechny tři statistiky na maximu. Každopádně zatím převládají pozitivní dojmy.

Druhým nejhranějším titulem se tentokrát stal Jazz Jackrabbit, který je hrou měsíce května na High-Voltage. Vyštrachal jsem svoji CD verzi, ke které bohužel již řadu let nemám krabici. Naštěstí se zachoval alespoň povedený manuál obsahující dokonce komiks. CD verze obsahuje devět epizod, což je o tři více než původní disketová. Rozhodně je tedy co hrát. Obtížnost je celkem rozumná, hodně pomáhá i volné ukládání. Hraji na medium a zatím mám za sebou čtyři epizody. 

V Age of Empires jsem se moc dál neposunul, ale Moonshades přineslo překvapení. Minule jsem psal, že si v klidu trénuji postavy protože zbývá poslední dungeon. No a nedlouho potom vyšel update plný nového obsahu. Zatím jsem prozkoumal novou vesnici kde jsem dostal hromadu questů. Splnit se podařilo jen jeden, opakující se. Ten se opravdu vyplatí, je za něj dobrá porce zkušeností. V hlavní linii jsem v kryptě odemkl teleport a prošel přilehlé oblasti. Na levelu 33 se to už zdá celkem v pohodě. 

V DWmegawad klubu hrajeme tento měsíc samostatně spustitelnou modifikaci Wolfenstein: Blade of Agony. Modifikace je pro projekt skoro urážka, rozsahem i propracovaností jde o novou hru. Skvělé mise, tradiční hratelnost a osvěžující easter eggy. Detaily jdou to té míry, že nejenom lze nalézt cartridge Commander Keen 4, jako pěknou připomínku, ale ta po vložení do NESu zpřístupní 3D Keen úroveň. Hra je prostě skvělým fanservisem. Z novinek chci zmínit ohlášení pokračování Flashbacku, které by mělo přímo navazovat na legendární plošinovku. Potěšilo mě také vydání Operation Body Count a především Corridor 7 na GoGu. Sice nejde o žádné hity, ale Corridor 7 mě kdysi bavil a dokonce mám originál.



Žádné komentáře:

Okomentovat