čtvrtek 13. května 2021

Anorakův týden 19/2021

Tentokrát mám největší radost z dohrání Zeldy II. Finále bylo dost náročné a i přes statistiky na maximu jsem ještě v neděli pochyboval o úspěšném dokončení. Poslední palác je náročný sám o sobě, ale nechá se naučit. Souboj s posledním bossem byl ještě o úroveň dál. Ani nevím kolik pokusů to zabralo, ale nakonec v pondělí padl. Hra jako celek je velmi příjemným překvapením a i když se od zbytku série liší, může se směle postavit po jejich boku. Komentář zde.  

Moonshades

Dohrál jsem také CD verzi Jazz Jackrabbit. Devět epizod docela uteklo a na medium byla obtížnost většinou v pohodě. Pár obtížnějších planet a tři epizody z CD verze jsou sice náročnější, ale proti mnoha jiným plošinovkám docela pohoda. Podrobněji zde. Pro hru existují ještě dva vánoční přídavky - Holiday Hare 1994 a 1995. Včera jsem na zkoušku zapnul první a za zhruba půl hodinku bylo po všem. Ale téma je zpracováno dobře, přítomny jsou hezky nakreslené dekorace a tématická hudba. Oba přídavky jsou zdarma a dokonce samostatně spustitelné, takže super dárek pro všechny fanoušky. O víkendu se asi pustím do druhého dílu.

V Age of Empires jsem dohrál poslední kampaň a pomalu začal první datadiskovou. Slušný pokrok jsem také udělal v Moonshades. Prošel jsem obě patra Cackling Crypts a další tři dungeony přístupné z nového města. Díky postupu na level 37 a dlouhému vylepšování vybavení to ani nebylo tak obtížné. Poté jsem dorazil do oblasti Black Legion a tamní rytíři mají tak nepříjemné vlastnosti, že je to zatím peklo. Určitě na to musí být nějaký trik, ale uvidíme.

  

Žádné komentáře:

Okomentovat