čtvrtek 3. června 2021

Anorakův týden 22/2021

Neverwiter hraji stále, ale už to prokládám i jinými hrami. Především jsem dokončil druhý díl Jazz Jackrabbit a to včetně rozšíření Secret Files a Holiday Hare 98. Dvojka přinesla detailnější grafiku a má oddálený pohled, přesto si zachovává styl. Hratelnost je také mírně odlišná, je k dispozici více zbraní. To vše mírně změnilo tempo hry. Jednička mi sedla více, ale stále jde o dobrou plošinovku. Počet úrovní i obtížnost je nižší a to platí i pro rozšíření. Pochválit musím možnost hraní za další postavu, Spazze, a díky Secret Files i Lori. To příjemně ozvláštní hratelnost. Největší výhodou druhého dílu je kooperativní multiplayer, ale ten jsem tentokrát nezkoušel. Mám na něj pouze skvělé vzpomínky. Podrobnější komentáře zde: Jazz Jackrabbit 2, Holiday Hare 98 a Secret Files.

Výběr epizod Jazz Jackrabbit 2+

Z této série už zbývá odehrát pouze díl pro GameBoy Advaced. V Neverwiteru díky týdnu s 2xXP hezky postupuji a jsem již na levelu 72. Odemklo se mi také více kampaní, ale zatím na to nemám výbavu, takže jsem jen nakoukl. Boje po boku Drizzta a Bruenora jsou pěkně atmosférické. Pří té příležitosti jsem se pustil do knih Legenda o Drizztovi, stejně si toho hodně nepamatuji a novější díly jsem nikdy nečetl.

Začal také nový měsíc a na High-Voltage je hra měsíce opět mimo Score. Tentokrát Sledge zvolil Fallout 1.5: Resurrection. Prvního Fallouta jsem si zopakoval v roce 2018 a od té doby se na tuto českou modifikaci chystám, takže jsem za to celkem rád. 

Minule jsem se nezmínil o žádných novinkách, takže to tentokrát doženu. Proběhlo velké představování novinek od Slitherine. Nejvíce mě překvapilo představení hry Stargate: Timekeepers, strategii z tohoto prostředí si nechám líbit. O nových strategiích Warhammer 40 000 a Starship Troopers se mluvilo již dříve a především Hvězdná pěchota mě láká. Zvědav jsem také na remake Master of Magic, jehož originální verze již byla rozšířena Caster of Magic a jsou na to celkem pozitivní ohlasy.  

Jako blesk z čistého nebe oznámily novou hru i Roberta a Ken Williamsovi. Má jít o menší projekt, ale jako fanoušek Sierry se už nemůžu dočkat. Zmínit ještě musím vydání prologu k RPG SKALD.



Žádné komentáře:

Okomentovat