čtvrtek 10. června 2021

Anorakův týden 23/2021

 Nejvíce času jsem opět věnoval Neverwiteru. Postava je už na maximálním levelu 80 a teď se zaměřuji na získání slušné výbavy. Hraji hlavně kampaně, zatím ty jednodušší a pomalu zkouším postupovat i v Ravenloftu. Pokud mám málo času, tak dokončuji oblasti pro nižší levely. Obsahu je velké množství a zatím je i dost různorodý.

Panic Playdate

Prošel jsem také poslední hru v sérii Jazz Jackrabbit, stejnojmenný titul pro Game Boy Advanced. Graficky i herně se dost liší od předchozích titulů, ale špatná hra to není. Bez slavného jména bych se k ní nejspíše nedostal. Prostě lehce nadprůměrná plošinovka, kterých je na GBA hodně. Komentář zde.

Pár hodin jsem strávil i v Age of empires, prošel jsem si úvodní mise pár datadiskových kampaní. Ty jsou kratší než v původní hře a tak se pomalu blížím ke konci celé Definitive Edition. Rozehrál jsem také minule zmiňovaný Fallout 1.5: Resurrection. První dvě městečka dávají naději, že půjde opravdu o povedený Fallout. Svět je pěkně depresivní a většina voleb není černobílá. Vést postavu jako čistě kladnou musí být náročné. Já to moc neřeším, volím strany čistě sobecky a spíše zkouším jak se to bude vyvíjet.

Novinek je v tomto čase kolem E3 hodně, ale zatím nic nového co by stálo za zmínku. Navíc je toho všude plno. Potěšilo mě, že jsou po delší době novinky o handheldu Panic Playdate. Zařízení je originální a hry mají potenciál přinést něco nového. Navíc černobílý displej vypadá opravdu skvěle a mohl by být dobře použitelný i venku. Úplně vidím ten krokovací dungeon ovládaný kličkou s originálním soubojovým systémem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat