čtvrtek 17. června 2021

Anorakův týden 24/2021 + soutěž

Tento týden jsem toho nenahrál tolik. O víkendu nebyl skoro žádný čas a později jsem sledoval novinky oznámené na E3 a přidružených akcích. Neverwinter v nejbližší době asi nepřinese žádnou velkou změnu, pomalu postupuji několika kampaněmi, dohrávám příběhové lokace a lehce obměňuji výbavu. V následujících týdnech ho asi z popisů vynechám pokud nedosáhnu nějakého milníku. Nejvíce času jsem věnoval Age of Empires, kde jsem střídavým hraním postupně dokončil téměř všechny kampaně. Zbývá poslední, takže očekávám brzké dokončení. 

Fallout 1.5 jsem hrál málo a budu to muset o víkendu napravit, abych to vůbec do konce měsíce nějak stihl. Zatím se bavím stejně jako u originálu. Rozehrál jsem také jednu opravdu starou záležitost z Atari 2600. Jde o první díl série spojené se známou soutěží s neslavným koncem a tohoto příkladu budu také následovat, snad úspěšněji. Kdo první uhodne jakou hru hraji, získá kolekci Atari Vault na Steam. Konec bude pravděpodobně příští čtvrtek, po zveřejnění názvu hry.

Novinek je za uplynulý týden mnoho a tak jen telegraficky zmíním, co mě zaujalo nejvíce. Nebudu teď řešit, zda jde o úplnou novinku nebo jen o připomenutí dříve oznámeného titulu. Už déle se těším na hru Lake, která se teď v rámci Next festivalu dočkala dokonce demoverze. Až na drobné technické problémy jsem spokojen a na plnou verzi se moc těším. Na Switch se chystá mimo nové Zeldy a remasteru Skyward Sword třeba nový 2D Metroid. Nejvíce mě překvapilo oznámení remasteru tahovky Advance Wars 1 a 2. U nás jde asi o nejpopulárnější a nejznámější díly této série a rád si je zopakuji v novém kabátku. Songs of Conquest vychází z nejslavnější éry HOMAM a Stranger of Paradise zase rozšiřuje sérii Final Fantasy. U té mě zase překvapilo oznámení Pixel Remasterů dílů 1-6, dobrý důvod pro zkompletování počátků série. Bylo toho zkrátka hodně a v podstatě na každé akci mě zaujalo pár titulů. Nakonec zmíním ještě Intellivision Amico, konzoli která chce navázat na původní Intellivision z roku 1980 od Mattelu. Zatím nevím co si o projektu myslet a vůbec netuším na koho je cílen. Ale původní konzole u nás moc známá nebyla, takže zvažuji článek s tímto tématem. Intellivision si to zaslouží, mimo jiné mu patří spousta prvenství.

Žádné komentáře:

Okomentovat