úterý 1. června 2021

DWmegawad Club CZ - Bourgeois Megawad - červen 2021

Tento měsíc budeme pokračovat již tradičně, dle anglického klubu. Volba tentokrát padla na Bourgeois Megawad od trojce autorů - Decay, Doomkid, Razgriz. Čeká nás tak třicet vanilla kompatibilních levelů, tentokrát bohužel žádný tajný. Přeji příjemnou zábavu.

Pravidla jsou jednoduchá. Cílem je dokončit wad do konce měsíce. Obtížnost a jiná nastavení jsou čistě na vás. Diskutovat se smí vždy maximálně o levelu odpovídající aktuálnímu datu (například 6.8. maximálně o levelu 6). Není samozřejmě nutné psát každý den, ale čím větší aktivita, tím lépe. Bude to sloužit i jako motivace pro ostatní. Připojit se může jakýkoli zájemce a to kdykoli, není nutné začít prvního. Začněte klidně i když si nejste jisti zda to stihnete dohrát, jakákoli účast je fajn. Hlavní cíl je společně si zahrát a probrat kvality aktuálně zvoleného wadu. Hlasování probíhá na originálních stránkách a já se budu řídit tam zvolenou hrou. Vítány jsou i screenshoty nebo videa z hraní. Pokud budete chtít na konci měsíce zveřejnit delší text, tak mi ho pošlete a já ho přidám do článku.



Návod na spuštění:
    Stáhněte si GZDoom nebo jiný port a rozbalte ho do vámi vytvořené složky. Do té překopírujte také originální heretic.wad a stažený megawad tohoto měsíce. Pote již jen přetáhněte megawad na spouštěcí soubor portu. Podrobnější návody na spouštění wadů v článku na blogu Leebigh´s Doom Blog.

33 komentářů:

  1. No to se tedy moc nepochlapili. Vypadá to jako kolekce deathmatch levelů upravených jako megawad.
    To se bude špatně komentovat.
    Každá mapa zřejmě s pistol startem
    Co řeší ta fix verze? našel jsem jenom jeden komentář o chybě pod PrBoomem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rozhodně něco jiného. Asi budu psát příspěvky vždy po pár levelech, stejně teď hraju hlavně Neverwinter.

      K fixu: The only difference is that exits are now smooth & quiet. It's still 100% compatible with demos recorded using the old BourgDM.wad, but I'll be uploading a version to idgames shortly that has both the new and old versions included.

      Vymazat
    2. Takže asi stačí ta původní verze. Mě tam matou ty adresáře navíc ...

      Vymazat
  2. Tak jsem to zkusmo prubnul. Začátek je ihned v akci a hned v první mapě je prakticky celý bestiář včetně Spiderbosse. Některé zbraně jsou upravené, jako třeba pistole, rychlejší minigun i BFG je mnohem silnější, jeden jeho výstřel bere 80plasmy a je samozřejmě také silnější. Mapy vypadajá, jakoby byly urřeny spíš pro DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy posun oproti třetí obtížnosti, tam nic takového není :-)

      Vymazat
  3. Aha, už vím odkut tento wad ztnám, natáčel ho jeden hráč doomu. :D A aha, chcípnu, exitne se to, ale místo další mapy mám error. -_- 6e bych přešel ke GZDOOMU?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale on to hrjae taky na Glboomu :( Zkusím se podívat někam.

      Vymazat
    2. Když nebudu používat fi tak to funguje. :D

      Vymazat
  4. Tak první dvě úrovně za mnou, jde opravdu spíše o arény. Moc nadšený nejsem, raději mám komplexnější levely a průzkum, ale zase půjde o dobré odreagování a bude více času na jiné hry. Po časově náročném Blade of Agony to není špatné.

    @Moravectomasekcb já už bych ten GZDoom doporučil, je zdaleka nejkompatibilnější. Jiné porty vlastně už využívám pouze na wady které je vyžadují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to jde v pohodě, jen zlobil tenfix, kdyby byl někdy opravdu porblém, tak jedu na Gzdoomu.

      Vymazat
  5. Map 1: Darken
    Megawad je složen z deathmatchovvých map, které byly upraveny pro single player. Čeká vás tedy rychlá arénová hratelnost. Hned v první mapě sesbíráte všechny zbraně hned v počátku, balancujete mezi útoky protivníků, přičemž vás autoři nešetří a staví proti vám mancubuse či revenanty, kulomet má větší kadenci, místo pistole disponujete Doomkidovou puškou známou z jeho projektů s Rowdy Rudym. Nepřátelé vás postřelují z výšky, propletete se mezi nimi a zpřístupníte si bránu, skrze ní skočíte do secretu, kde je žlutý klíč, který nicméně potřebujete i tak, abyste dosáhli k východu. Před východem je ještě plocha se zaklínačem na malém pódiu. Akce je opravdu rychlá a zatím pohodová, jen musíte být neustále v pohybu.

    Map. 2: Keepsake
    Podobně založená úroveň, široké chodby a plochy s vyvýšeninami, spolu se strategicky rozmístěnými revenanty. Zjišťujeme, že se každá mapa bude hrát zřejmě s pistol startem, takže začínáte opět jen s puškou. Ale nebojte se, zbraně se nachází poblíž, berserk je velice účinný a máte ho hned zpočátku. Opět stejné schéma, vyhýbáte se útokům nepřátel, jediným zádrhelem, pokud vás netrefí revenanti z povzdálí, jsou po sebrání modrého klíče tři kulometčíci na podstavci, které jsem hned nezaregistroval, a dali mi co proto. Na třetí obtížnost akce pohodová, secrety zatím v každé mapě po jednom a spočívají v přeskočení na plošinu nebo průchodu přes okno na římsu s municí a plazmovkou. Ono se asi neočekává, že v podobně laděných úrovních budete šmejdit a tlačit na zdi.

    OdpovědětVymazat
  6. Map. 3: Solitary Refinement
    Třetí mapa je poněkud členitější. Důležitý je element strafe jumpu, kterým se dostanete k východu chráněným dveřmi pro modrý klíč. Jinak musíte skočit do arény a čelit útokům nepřátel, zejména arachnotroni po vás pálí skrze mříže. Skrumáže jsou intenzivnější a naštěstí najdete i plazmovku. Nepřátel je 84, takže vás boje zaměstnají poněkud intenzivněji, zejména pokud se ocitnete v uzavřené oblasti. Ale na třetí obtížnost vše zvládnutelné. Secret spočívá opět v přeskoku na vzdálené místo s teleportem, kde najdete BFG. Zatím stále stejné schéma hratelnosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Map 4: Tutorial Works
    Opravdu se o Bourgeois Megawadu těžko píše. Opět nádvoří, v němž jsou roztroušeni nepřátelé kolem bez ladu a skladu, revenant nahoře na zdi, impové, posléze v chodbě směrem nahoru se objeví mancubus a arachnotroni, za rohem se skrývá revenant a po sestupu po schodech další mutanti. Balancujete mezi nimi a pálíte ze zbraní, jež jsou vám naservírovány jako na stříbrném podnosu. Za modrou bariérou se skrývá BFG , jež budete potřebovat, jelikož se na vás vrhnou baroni. Zajímavý secret s plakátem slibujícím nekonečnou dovolenou a s health sférou jako bonus. Nic víc co dodat.

    OdpovědětVymazat
  8. Map 5: Almighty Sleep
    Pátý level je pestřejší, ocitáte se ve skrumáži nepřátel, revenanti vás ostřelují zdálky a na nádvoří jsou další potvory, mezi kterými musíte rychle kličkovat, abyste se vyhnuli střelám. Pak proniknete chodbou, kde se za bariérou schovává zaklínač a dalšími cestičkami proniknete k teleportu, který před vámi vypustí revenanty a kyberdémona, kteří na vás spustí palbu. Zjišťuji, že pila a hlavně berserk je vylepšený docela výrazně a dá se s ním na pohodu zlikvidovat i baron. Kyberdémona jsem nechal žít a utekl jsem východem do další mapy.

    Map 6: Fade
    Konečně architektonicky zajímavější úroveň, v aréně se na vysokých stěnách proti vám postaví spousta zombie pidižvíků a arachnotroni, pokud se dáte na druhou stranu, objevíte zaklínače. Jakmile projdete kolem nepřátel, čeká vás v další fázi kyberdémon, stojící na sloupu. Mapa se nicméně dá projít z obou směrů, jež máte k dispozici. Chvíli mi trvalo, než jsem našel cestu na teleport, jenž mě přenesl k východu, jenž je jinak nedostupný.

    OdpovědětVymazat
  9. Map 7: Tech Simple
    Mapa je plošně rozsáhlejší a tech based laděná. Na rozsáhlém nádvoří kličkujete před palbou potvor z Marsu, vejdete do širokých chodeb komplexu a nakonec se dostanete na balkonek, ze kterého přeskočíte na ochoz kolem nádvoří, kde vás očekává klíč. Opět přímočará akce, bez dalších zbytečností kolem, tentokrát už poněkud náročnější.

    OdpovědětVymazat
  10. Map 8: Dwango´d Decay
    Level je sice jako obvykle lineární, ale alespoň vytváří dojem komplikovanějšího postupu, potřebujete dokonce tři klíče. Stoupáte po schodištích a musíte prozkoumat dvě rozsáhlejší arény a dokonce si spínačem sjednáte přístup k teleportu, jenž potřebujete k získání žlutého klíče. Žluté dveře jsou dokonce dvoje a k modrému klíči se tak máte možnost dostat ze dvou stran. Secret jako obvykle nestojí za řeč, jenom raketomet, jenž je velice snadno přístupný a označení jako tajemství je čistě symbolické.

    OdpovědětVymazat
  11. Map 9: It´s Not a Donut
    Poněkud obtížnější arénový typ mapy. Zprvu pronikáte chodbami, jež obkružují rozsáhlé nádvoří zaplněné nepřáteli. Problémem není ani osazenstvo promenádující se po otevřené ploše, ale revenanti usazení na protější straně, stejně tak na vzdálených sloupech a navíc skvadra kulometčíků, vykukujících z oken po docílení určité pozice na nádvoří. Podařilo se mi to až na několikátý pokus, i když papírově díky dostupnosti silných zbraní by to měl být snadný oříšek. Po získání červeného klíče opět postupujete chodbami, z větší části již vyčištěnými, až k východu.

    OdpovědětVymazat
  12. Map 10: Broken Format
    Plošně rozsáhlá jednoduchá venkovní aréna, v níž si to zprvu rozdáte se záplavou těch slabších nepřátel. K soubojům na férovku opravdu nepotřebujete berserk a prasátka se dají elegantně zlikvidovat pěstí, i když na několik zásahů. V dálce vidíte kulometčíky, začnou se objevovat kakodémoni a ztracené duše. Probíháte po prostranství a chodbami a kosíte posléze i ty těžší protivníky, kteří vás mohou zasáhnout zdálky z mírně vyvýšených oblastí. Mapa skončila ani jsem se nenadál a jako secret se počítalo nalezení modrých dveří vedoucích k východu.

    Map 11: Operation Vanilla Extract
    Veliice zábavná úroveň, sice opět lineární, ale docela vyniká pestrou skladbou nepřátel. Zprvu probíháte interiéry, pohlédnete ven mřížovým oknem, kde na vás čeká kyberdémon. Další chodbou k němu seběhnete a musíte si to s ním vyřídit, jinak se nedostanete dál. Stiskem spínače aktivujete “secret” s BFG a ve skalnatém prostranství na vás čekají baroni, mancubusové a revenanti. Zbytek úrovně je hračkou, i když se na vás vyhrne další nálož vojáčků a impů. BFG vás v boji dokonale jistí.

    OdpovědětVymazat
  13. Map 12: Deactivation
    Poněkud obtížnější oříšek. Seberete zbraně, zlikvidujete kulometčíky a nabíhající vojáčky a uvidíte plochu, kterou hlídá rozzuřený spider mastermind. Musíte honem sebrat raketomet, ukrýt se a zlikvidovat zaklínače, jenž hlídá venkovní plochu z okénka. Pavouka jsem vyřešil pouze s pomocí pily, což se mi zdá trochu moc jednoduché. Pak vystoupáte po schodech a likvidujete zbylý odpor již docela snadno. Sebrání červeného klíče vypustí revenanty, ale pomocí plazmovky nebo BFG byla jejich eliminace jednoduchá. K otevření východu potřebujete všechny klíče, které sbíráte průběžně během akce, takže vás nic nezdržuje.

    OdpovědětVymazat
  14. Map 13: Grey Noise
    Nešťastná třináctka a level opět trochu náročnější díky strategickému umístění nepřátel. Pobíháte v tech based zaměřených prostorách a vyhýbáte se střelám od revenantů a samotného kyberdémona. Stoupáte po schodech a využíváte i přeskoků mezi jednotlivými patry a jste neustále pod palbou, chvíli mi trvalo, než se mi podařilo počet mutantů zredukovat. Pak se již mapa hrála lépe, i když se neustále na vás vrhají stále noví. V zápalu boje si ani nepamatuji, kde jsem přišel k tradičně jedinému secretu.

    Map 14: Joint Effort
    Zdá se, že autoři postupně navyšují náročnost. Další tech based mapa a aréna našlapaná nepřáteli. Centrální otevřená část se dá obejít kolem, abyste se dostali k teleportu, který vás přenese do dalších prostor, kde se nachází skupina revenantů, kteří na vás mohou pálit oknem do centrálního nádvoří. Nepřátel je dost a jsou velice důmyslně strategicky rozmístěni, i tam kde bych očekával klid a možnost úkrytu, proto jsem umíral docela často. Navíc plazmovka je zastrčená v rohu arény a musíte se k ní prokousat hordou mutantů lačnících po krvi. Nakonec jsem ale level zvládl.

    OdpovědětVymazat
  15. Map 15: Chaotic Zone
    Čistokrevný slaughter fest. Tři kyberdémoni strážící klíče, nesmrtelnost hned na počátku a musíte ji takticky využít, abyste získali žlutý klíč a otevřeli si první dveře, za nimiž se skrývá BFG. Nesmrtelnost vám tak akorát vystačí a dále musíte postupovat opatrněji, i když hratelnost spočívá v rychlém kličkování mezi nepřáteli. Klíče se nacházejí na stupních s kyberdémony, musíte se na ně dostat přeskoky z výšky a s bossy se zkrátka musíte vypořádat ať chcete nebo ne, jelikož klíče vám jenom tak bez odporu nevydají. Po vyčištění prostranství zabrousíte do interiérů ve skalnatých jeskyních, aby se pak venku objevila další nálož revenantů a mancubusů. Ale ti šli zvládnout levou zadní a nic mi již nebránilo vystoupat k východu.

    OdpovědětVymazat
  16. Map 16: Brushed Off
    Aréna v tech based stylu s částečnou přítomností přírodních komponent v podobě skalisek. Nepřátel opět na malé prostoru přehršel, za zády kulometčíci, nádvoří stráží spider mastermind a všude kolem další havěť. Navíc jediné volné schodiště je zaplevelené prasaty a zombie vojáky. Takže jsem umíral docela často, než jsem vyčistil první místnost, která mi poskytla krátkodobý azyl. Po aktivaci spínače se objeví teleport, kterým se dostanete do druhé části mapy a můžete si to vyřídit s pavoukem. Nicméně i tak ještě není vyhráno, jelikož se na nádvoří objeví pro změnu kyberdémon. Akce je intenzivní i na třetí obtížnost a tu čtvrtou raději nezkouším.

    OdpovědětVymazat

  17. Map 17: Demon Base
    Klasická deathmatch aréna, jen vyplněná nepřáteli. Můžete vyběhnout přímo na otevřené prostranství, nebo po schodech na vyvýšenou část. Oblast je zaplněná nepřáteli, s výhodou můžete využít jejich vzájemného napadání. Mapa je poměrně jednoduchá po stránce obtížnosti a hraje se na pohodu, vzadu na konci otevřené části je výklenek s arachnotrony, kudy se dostanete k modrému klíči. Ten vede do závěrečné chodby směřující k východu, kde na vás čekají postupně dva zaklínači.

    Map 18: Skies the Limits
    Tech based zaměřená mapa, tentokrát s o něco komplikovanějším layoutem a delšími širokými chodbami. Na vyvýšenou část se dostanete teleportem, probojujete se k červenému klíči, což vede k přívalu nepřátel, mezi nimiž na otevřeném prostranství musíte kličkovat. Červeným klíčem otevřete vrata do skladiště, kde se utkáte s další porcí protivníků. Na závěr na vás vybafne spider mastermind a level je u konce.

    Map 19: Future Disrespect
    Hradní komplex je oděn do gotického kabátku. Začínáte dole na vodní hladině, shora na vás pálí arachnotron schovaný v zamřížovaném okénku. Pomohl s likvidací nalétávajících kakodémonů. Teleportem se dostanete na hradby, kde musíte přeskakovat strafe jumpem přes jednotlivé části hradeb. Nahoře se utkáte na prostranství s řadou protivníků všeho druhu, přičemž z okna vás může zasáhnout i kyberdémon. Po zpřístupnění schůdků proniknete do další části, kde si to vyřídíte se zbytkem osazenstva a kyberdémonem, hlídajícím východ.

    OdpovědětVymazat
  18. Map 20: Wrong Format
    Poněkud obtížnější úroveň, kde těch slabších protivníků je spíše pomálu a jsou jako doplněk. Dominují zejména mancubusové. Mapa je spíše městsky laděná, začínáte na náměstíčku, kde na vás shora střílejí právě tito tlouštíci. Postupujete rovnou za nosem klikatými chodbami, abyste se utkali dokonce s kyberdémonem, který hlídá východ na vyvýšeném schodišti. Zpřístupníte si zamřížovanou bariéru a již poměrně hladce se dostanete k cíli. Disponoval jsem relativně malým množstvím střeliva, munice mohlo být více.

    Map 21: Pretending to Be Original
    Příliš originální tato pekelná úroveň není. Vyčistíte venkovní plochu, chopíte se brokovnice a musíte eliminovat protivné revenanty. Dařilo se mi je bez problémů likvidovat vylepšenou motorovou pilou. Sestoupíte do krvavé lázně a naleznete červený klíč. Ten vás pošle do další krvavé řeky s revenanty a hell knighty. Modrý klíč způsobí otevření bariéry, odkud se na vás vyhrnou opět revenanti. Pak se již přeskokem dostanete k východu a s pomocí BFG zde přítomný zaklínač není žádnou překážkou.

    OdpovědětVymazat
  19. Map 22: Wango Tango
    Velice povedená úroveň, sice s tradičním jednoduchým designem, ale je velice zábavná a dobře hratelná, tentokrát i s větší porcí protivníků. Musíte se dát třemi směry, abyste našli všechny tři klíče, jež vám zpřístupní dvířka k východu. Nepřátel je poměrně mnoho, v úvodu si elegantně zaboxujete pomocí berserku, poté již používáte střelné zbraně a opravdu tančíte mezi přívaly nepřátel, jež se zjevují po sebrání přístupových karet. Na závěr vás čeká souboj se dvěma kyberdémony a spiderem mastermindem, jeden z kyberdémonů se naštěstí rychle odteleportoval na začátek levelu, kde jej ani v podstatě nepotřebujete zabíjet. Velice pěkný kousek.

    OdpovědětVymazat
  20. Map 23: Hell´s Decent
    Rozporoval bych název mapy, jelikož peklo rozhodně není slušné, ale ďábelsky prohnané. Hned v úvodu koukáte zamřížovanými okny na dva kyberdémony, kteří vás agresivně bombardují raketami. Naštěstí s jejich pomocí se daří snadněji eliminovat nepřátele přicházející na vás chodbou. Pak pronikáte na otevřené prostranství, kde si modrým klíčem otevřete bránu a zákeřně přímo za zády se vám objeví pavoučí boss. Takže máte o zábavu postaráno. Ve finále si musíte poradit se dvěma bossy před východem. Je zde sice nesmrtelnost, ale získat ji mezi palbou kyberdémoních raket je poněkud iluzorní, pokud nechcete nahrávat pozici a doufat ve štěstí.

    Map 24: Midnight Sacrifice
    Další pekelný kousek. Jdete přímo za nosem chodbami a nad vámi na zdech a výstupcích i za zamřížovanými průzory poposedává spousta nepřátel, aby si vás dala k obědu. Hned na začátku přímo před vámi vás uvítá početná skvadra vojáčků všeho druhu, za nimi revenanti a v pozadí spider mastermind. Nic není jednoduché díky početnému odporu, takže musíte kličkovat a vracet se, abyste nepřátele zlikvidovali. Postupně se dostanete teleportem i nahoru a vyřídíte si to s posledními zbytky nepřátel, kteří s vámi drželi krok. Pěkná a intenzivní řežba.

    OdpovědětVymazat
  21. Map 25: ´Mazing
    Mám pocit, že mapy v závěru jsou zábavnější. Ocitnete se v otevřeném prostoru, kde vás postřelují nepřátelé z okolí, včetně zaklínače. Za mřížemi zlověstně koukají pain elementálové. Musíte se dát na úprk, směrem doprava zpacifikovat odpor a chopit se pily, se kterou si poradíte i s mancubusem i pain elementály. Pak již získáte raketomet a hned je boj veselejší. Teleportem se dostanete do vězení, kde je zaklínač, takže je lépe jej zničit na dálku předtím, než vás napadne teleport použít. Získáte červený klíč, jenž vede do úzké chodby, kde pomocí berserku na férovku likvidujete zástup impů. Pak již sesbíráte zbylé klíče a dorazíte k východu.

    OdpovědětVymazat
  22. Map 26: Demade and Dismayed
    Tentokrát ve vizuálu dominují dřevěné stěny. Zprvu balancujete mezi nepřáteli po venkovních prostorách, kdy si musíte poradit dokonce se samotným kyberdémonem, abyste postoupili dále. Hlídá totiž důležitý spínač. Další chodbou, v níž vás opět mutanti ostřelují shora, proniknete na nádvoří a výtahem se dostanete na vyvýšenou oblast, kde si v intenzivních bojích musíte probojovat cestu k červenému klíči, jenž vede k východu. Jednoduchá, ale opět výrazně intenzivní mapa, v níž mi tentokrát pila nepomohla, jelikož vás protivní nepřátelé ostřelují zejména z dálky.

    Map 27: Discommodius
    Lehce goticky laděný hradní komplex. Čistíte rovné chodby, přičemž každá aktivace tlačitka zpřístupní nálož nepřátel. Poté, co si dvakrát zopakujete tento cyklus, se dostanete na otevřené prostranství, kde na vás číhá kyberdémon na sloupu a řada další havěti. Tento souboj je asi nejobtížnější a pak získáte červený klíč a opět rovnou chodbou se dostanete k východu, opět s doprovodem řady teleportujících se démonů. Designově zcela jednoduchá záležitost.

    OdpovědětVymazat
  23. Map 28: Spiritual World
    Ocitnete se pod kamenným blokem, na němž hlídá pavouk mastermind. Musíte se rychle chopit zbraní roztroušených v okolí a zpacifikovat odpor nabíhajících démonů. Postupně procházíte po schodišti, tvrdě bojujete a nahoře se musíte vypořádat s pavoučím bossem. Pak následuje přeskok k teleportu, kterým se dostanete k BFG a k závěrečné části, v níž na vás shora pálí četní revenanti a na sloupku klíč střeží zaklínač. Pro zkušeného hráče nic není překážkou a odpor se dal zvládnout s pomocí těžších zbraní levou zadní.

    OdpovědětVymazat
  24. Map29: Twilight in September
    Poněkud tužší mapa, v níž ale s výhodou využijete berserk, který najdete dokonce dvakrát. Nad vámi na sloupu opět kyberdémon, jehož raketám se musíte vyhýbat, dole hell knightové a prasátka. Vystoupáte schody a musíte získat modrý klíč, který ale brání záplava impů. Rychlou akcí je ale opižláte berserkem a můžete si otevřít dveře ke kyberdémonovi, kterého provází skvadra dalších obránců. Získáte BFG a tlačítkem si zpřístupníte červený klíč, dokonce mi chvilku trvalo, než jsem jej našel. Nic mi pak nebránilo v cestě k cíli.

    OdpovědětVymazat
  25. Map 30: Delineated Light
    Poslední finální úroveň je důstojným zakončením megawadu, dokonce vás čeká Icon of Sin, ovšem naštěstí se s ní nemusíte utkat tváří v tvář. Ale chvíli jsem se zapotil, než jsem přišel na to, jak se mapě dostat na kobylku. V úvodu se rozestřílíte na záplavě snadných enemáků, ale poté vběhnete na otevřené prostranství. Musíte využít sloupky a teleporty, kličkujíce mezi nepřáteli, včetně kyberdémona v pozadí a spider masterminda přímo proti vám. Poté se již při znalosti správných teleportů dostanete k modrému klíči a pak k východu. Icon of Sin bídně hyne aktivací tlačítka exitu.

    OdpovědětVymazat
  26. Třicet map za námi, boje to nejsou špatné a hraní celkem odsýpá. Nakonec to ale dost splývá a těžko bych si vybavil něco zásadního. Každopádně dobré na odreagování. Děkuji leebighovi za pravidelné komentáře, k takovému projektu je to výkon. Upřímně jsem se na komenty těšil více než na hraní :-)

    Na léto jsem plánoval pauzu, ale vypadá to, že na červenec bude Base Ganymede, který jsem chtěl zkusit. Tak zítra uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  27. Já to dohral raz dva, nebylo to špatný, ale víc se zabavím u CChestu 1. :D

    OdpovědětVymazat