čtvrtek 5. srpna 2021

Anorakův týden 30/2021

Opět zde máme týdenní výpadek z důvodu dovolené. Sice jsem původně plánoval nějaké hraní sebou, ale nakonec jsem raději četl. Dny před a po dovolené jsem si to vynahrazoval, takže mám co psát. Většinu času jsem strávil v Drakengardu získáváním zbraní. Aktuálně zbývají dvě, ale u několika jsem se musel podívat na postup. Úkoly typu zabijte všechny kromě jednoho konkrétního druhu nebo počkejte v misi 25 minut jsem neodhalil. Nejtěžší jsou záležitosti s časovým limitem, to zabírá opravdu dost pokusů. Zpřístupnění závěrečné kapitoly je ale na dohled, takže jsem optimista.

Storyteller

Minule jsem opomněl zmínit rozehrání tower defence strategie Defend Your Life! Jde o povedenou českou záležitost stylem připomínající seriál Byl jednou jeden život. Už za to jde hodnocení nahoru, ale i jinak je hra povedená. Ke klasickému stavění věží se přidává vylepšování jednoho z hrdinů, který může zachránit beznadějnou situaci. Každý level nabízí tři úrovně obtížnosti, které se zpřístupní až po dokončení nižší. Hru mám dokončenou, až na několik levelů na vyšší obtížnosti. Komentář zde.

Téměř jsem nepokročil v modifikaci Wolfenstein 3D: The Old Testament, mám za sebou pouhé tři levely. Začal nám také nový měsíc a tentokrát se na High-Voltage hraje Indiana Jones' Greatest Adventures. Jde o dobře vypadající plošinovku pro SNES, nikdy jsem ji nehrál, tak uvidíme. První level vypadá dobře, dále jsem se zatím nedostal, chce to trénink.

Něco přes půl hodiny jsem věnoval demoverzi hry Storyteller. Všiml jsem si videa na Vortexu a neodolal vyzkoušení. Jde o skládání příběhu z předpřipravených objektů a scén do omezeného počtu políček. Hraní připomíná tvorbu scénáře nebo komiksu. Situace lze řešit různými způsoby a i špatné výsledky mohou příjemně překvapit. Demo nabízí dostatečně rozsáhlou ochutnávku a rozhodně doporučuji ho vyzkoušet. Jde zase o něco trochu jiného, plnou verzi určitě budu sledovat.

Novinek se za 14 dní urodilo dost, ale zmíním pouze Dungeons & Dragons Animated Series. Jde o beat'em up založený na enginu OpenBOR (další velká věc o které na blogu nepadla zatím ani zmínka) inspirovaný kresleným seriálem Dungeons & Dragons z roku 1983. Hra vypadá skvěle a autor ZVitor připravil i pěkný manuál. Zkusím se k hraní co nejdříve dostat, ale je toho nějak moc. Aktuálně mám v plánu System Shock, Dead Space, Wishbringer a Police Quest 2, chuť mám na všechno a každou chvíli mě takhle něco navíc zaujme.

Žádné komentáře:

Okomentovat