čtvrtek 12. srpna 2021

Anorakův týden 31/2021

Z minule zmiňovaných her na rozehrání jsem se nakonec pustil do Dead Space. Motivací byl nedávno oznámený remake. Jde o jediný díl série který jsem dříve hrál, ale nedostal se ani do poloviny. U hororů obecně mám problém s lekáním, což mě tenkrát zastavilo. Tentokrát se snažím být odolnější a tuhle povedenou záležitost konečně dohrát. Aktuálně jsem dokončil kapitolu šest, tudíž jsem v polovině. Atmosféra je opravdu hutná, na židli nadskakuju každých pár minut, ale hra je opravdu povedená. Jediné co mi opravdu nevyhovuje, je blízko posazená kamera za zády Isaaca.

YASHHER - Wolfenstein 3D mod

Intenzivněji jsem se pustil do Indiana Jones' Greatest Adventures. Obtížnost je opravdu vysoká a místy i nefér, takže využívám savestaty. Vždy ukládám začátek levelu a dvakrát jsem si pomohl i v průběhu. Filmovou atmosféru hra každopádně přináší a tak hraní doprovázím dalšími aktivitami. Pustil jsem si zatím první film, další jsou v plánu a poprvé jsem se poohlédl po knihách. Mimo přepisů filmu vyšla česky pouze jedna a šest dobrodružství mladého Indyho. Pro začátek jsem se pustil do Young Indiana Jones a poklad na plantáži, překvapivě to není vůbec špatné a asi dám šanci i dalším dílům.

V pondělí jsem měl na hraní Indyho náladu, ale nebyl jsem u svého počítače. Využil jsem tedy chvíli volna jinak a odehrál kratinkou adventuru Indiana Jones and the Temple of Spheres. Hra sloužila jako vánoční dárek pro fanoušky připravované Indiana Jones and the Fountain of Youth. Jde opravdu o záležitost na pár minut a hodí se víc do zimy, ale za zahrání stojí. Komentář zde

Pěkně jsem pokročil i s projektem Wolfenstein 3D 2021. Nejen, že jsem dohrál Old Testament, který je naprosto průměrný, ale i další mod se jménem YASHHER. Ten obsahuje spoustu nové grafiky a 13 úrovní (z toho 2 tajné), ale především zbrusu nového hlavního hrdinu. Tím je tentokrát humanoidní plaz a jeho příběh je vyprávěn skrze několik komiksových obrazovek. Mod je velmi povedený, zpočátku má vyšší obtížnost, ale celkově se hraje skvěle. Autorem je ruský tvůrce TEPA6ANT. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. 

Poslední rozehranou záležitostí je Ikaruga. Jde o japonskou shoot'em up s pekelnou obtížností. Podle slov Yoko Tary sloužila jako jedna z inspirací pro Drakengard i Nier a opravdu je to vidět na první pohled. Hratelnost je unikátní - lze přepínat loď do temného nebo světlého režimu a tak získávat odolnost na daný typ zásahů. I na nejnižší obtížnost to dává zabrat, ale pokusím se prokousat alespoň základním režimem.

Žádné komentáře:

Okomentovat