čtvrtek 14. května 2020

Anorakův týden 20/2020


Tento týden pokračuji v hraní české hry Someday You'll Return. Jde o adventuru z vlastního pohledu zasazenou do moravských lesů. Zatím mám nahraných asi 8 hodin z očekávaných 20. Prostředí je super, turistické značení, informační cedule, to vše je pro našince skvělé na atmosféru. Pokud hra udrží kvalitu tak budu velice spokojen. Vadí mi zatím jen stealth pasáže. Pochválit musím také speciální Xzone edici, bonusy jsou povedené a v dobré kvalitě. Turistický deník plánuji využít na záznamy o návštěvách reálných předloh herních lokací nejen ze Someday You'll Return. Rozehrál jsem také Daikatanu, pocity jsou zatím dost rozpačité.

Po několika týdnech jsme s dvěma protihráči ukončily hraní X-COM: Email games. Hrát po mailu je zajímavý zážitek a více se tomuto fenoménu budu věnovat v samostatné článku, snad co nejdříve. Dohrál a zmapoval jsem kreslený dungeon The Ogre King.Jde o kratší, ale povedený a unikátní projekt. Navíc za cenu od dolaru na itch.io není co řešit. Pokračuje také tažení ve Fantasy General, už jsem na posledním ostrově. Čeká mě ale ještě mini kampaň a možná dám i samostatné scénáře, přece jen je jich pouze pět.

Do budoucna bych se rád vrátil k hraní vesmírných simulátorů a pronikl i do leteckých. Za tímto účelem mám objednaný joystick Thrustmaster T.16000M FCS. Už se upřímně dost těším, ale seznam simulátorů, které plánuji, už má pár desítek položek. Vůbec zatím netuším čím začnu. Mezi nejpravděpodobnější kandidáty patří následující hry, ale rád uvítám i další tipy:
  • Wing Commander
  • Star Wars: X-Wing
  • X: Beyond the Frontier
  • Falcon A.T.
  • Red Baron
  • IL-2 Sturmovik 1946

4 komentáře:

  1. Škoda, že ten X-COM hratelný po mailu mi antivirák vždycky hned smazal a ani nenabízel možnost, abych ten soubor povolil. Popravdě se mi s tím pak už nechtělo pachtit, tak jsem to kašlal :-) Jinak do vesmírných simulátorů jsem se asi před dvěmi léty taky pustil, začal jsem Wing Commanderem 3, který jsem už od recenze ve Score strašně toužil hrát. Zakoupil jsem tedy na GoGu a zjistil, že bez Joysticku není šance, tak jsem na zkoušku, jestli mi to vůbec půjde, kdysi taky koupil Joystick. Takový nějaký nejlevnější. Hned bylo jasné, že to nebude ideál, irituje mě, že strašně vrže :-) Ale lepší něco, než nic, respektive lepší nejhorší Joystick, než pořád zvedat myš. Wing Commandera 3 jsem nakonec dohrál bohužel se špatným závěrem, tedy bad ending. Tak sjem si pak dal od simulací pauzu, ale určitě se k tomu chci vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se občas u staršího softwaru stává, zvlášť u některých antivirů. Já kdysi dohrál WC1-3, Tie Fightera a první X, ještě na joysticku do gameportu. Tenhle nový joystick je úplně někde jinde, ve čtvrtek se o tom trochu rozepíšu.

      Vymazat
    2. Na kolik tě ten Joystick vyšel? Já jsem popravdě lamersky zkusil nějaký za pár stovek s tím, že jsem si chtěl jen ověřit, že s joystickem to bude hratelnější, protože bez něj jsem netrefil pomalu ani stodolu :-) Bude to chtít časem něco lepšího :-) Jinak kdysi v dřevních dobách jsem docela hrál WC 1, někam jsem se dostal, ale nedohrál jsem to tehdy. Ale odvěky toužím pořádně zahrát třeba i Privateera a po WC3 i WC4

      Vymazat
    3. Na 1400. Já si nechal poradit od Rapiera. Wing Commander je super série, také pro ní mám odjakživa slabost i když za to možná může i spojení s Originem. Příjemné čtení jsou i knihy, které dokonce vyšly česky.

      Vymazat