čtvrtek 28. května 2020

Anorakův týden 22/2020

Za vrchol tohoto týdne považuji dohrání Fantasy Generala. Po několika týdnech téměř každodenního hraní jsem hru konečně dokončil a to včetně rozšíření Island Challenge. Jsem rád, že jsem se k prvnímu dílu vrátil před vážnějším rozehráním dvojky. Bylo to náročné, ale hra mě vlastně celou dobu bavila i přes jistou repetitivnost. Jde o přesně ten typ hry, ke které se každý den nadšeně vrátím, ale prosedět u ní víkend nejde.Podrobněji v komentáři.

Pokrok v X-Wingu

Pokračuji také v přípravách na remake Final Fantasy VII a to dohráním Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. Jde o PlayStation 2 exkluzivitu a překvapivě střílečku. Akce je spíše průměrná, ale i díky nevysoké obtížností a velkému množství animací jde o zajímavé příběhové doplnění. Hra se soustředí především na Vincenta, ale objeví se i další známé postavy. I díky výrazně lepší grafice je to milé setkání a rád jsem se ke hře dostal. Z kompilace FFVII jsem zatím znal pouze původní hru a film Advent Children. Ten mám nyní samozřejmě také v plánu. Existuje ještě mobilní hra Dirge of Cerberus Lost Episode, ale nenašel jsem způsob jak si ji zahrát. Vyšla pouze pro atypické japonské telefony. Pokud někdo poradí, budu vděčný za jakoukoli informaci.

Po nějaké době jsem dostal náladu na beat 'em up. I díky Final Fantasy jsem nakonec zvolil Knights of the Round. Arkádová verze je skvělá a mohu ji rozhodně doporučit. Konverze na SNES také není zlá, grafika je skvěle převedena, ale hra je pomalejší .Jeden průchod je zhruba na hodinku. Už mám za sebou dva, za Artuše a Lancelota, plus SNES. Zde opět odkaz na komentář. Trochu jsem pokročil i v X-Wingu, mám dokončenou první Tour of Duty a pár historických misí. Ale vzhledem k ostatním hrám jsem se létání moc nevěnoval. Nakonec bych rád upozornil na speciální edici Creaks od XZone, už mám před-objednáno.

2 komentáře:

  1. Fantasy General je takový další můj restík z kategorie nedohrané. Snad před rokem jsem jej načal, dohrál několik bitev a nějak mě to pak přestávalo bavit, protože to bylo pořád to samé. Nakonec teda nedohráno s rozporuplnými pocity. Určitě to není špatná hra, ale chtě nechtě musím říci, že je to tak trochu chladná suchařina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, jak jsem psal na nějaké intenzivní hraní to není. Ale je to prostě jedna ze sérií pro které mám slabost i přes zjevné nedostatky. Neobjektivní jsem i u adventur od Sierry, Ultim nebo Command & Conqueru...

      Vymazat