čtvrtek 6. ledna 2022

Anorakův týden 01/2022

S novým rokem nám začala Herní i Čtenářská výzva a do obou jsem se již tradičně hned zapojil. První herní hodiny patřily již rozehrané adventuře Indiana Jones and Last Crusade. Jak jsem již psal minule, pamatoval jsem si hru lepší než jaká je. Hra má pozitiva, třeba různé cesty a alternativní řešení, ale většina je průměr a bez známé předlohy by se o hře dnes nejspíše už nemluvilo. Navíc ji dost zastínil mnohem povedenější následovník. Komentář zde

Hero of the Kingdom: Lost Tales 2

Dohrát se mi podařilo i nejnovější pokračování série Hero of the Kingdom s podtitulem Lost Tales 2. Tyto ztracené pohádky jsou stejně jako první díl kratší. Hratelnost se od prvního dílu moc nezměnila, ale vlastně mi to moc nevadí. Vždy jde o milou a pohodovou záležitost, kterou si rád zahraji a vlastně skončí dřív než si začnu na cokoli stěžovat. Už teď se těším až na Slovensku připraví další pokračování. Komentář zde.

Na High-Voltage i letos pokračuje akce Zahrajem a lednovou hrou měsíce je Star Trek: A Final Unity. Zatím jsem prostudoval výživný manuál a podstoupil první výsadek. Je nutné nastavit nejvyšší obtížnost, aby hráč získal možnost sestavit tým i jeho vybavení dle svého. Zatím mě hra potěšila a atmosféru vystihla skvěle.

Tak trochu jako přípravu na další měsíc, ale i do výzvy, jsem rozehrál první Dungeon Master. Cílem je si sérii kompletně zopakovat a to včetně nikdy nedohraného datadisku Chaos Strikes Back. Z tohoto důvodu hraji Amiga verzi, i když zatím nepozoruji žádné rozdíly. Aktuálně jsem ve čtvrtém patře a trénuji postavy. Zvolil jsem pouze dvě (Gothmog a Wu neboli Anorak a Moirain), kvůli rychlejšímu levelování a menší spotřebě. Zatím to není žádný problém, jen omezená nosnost občas překáží.

Nic nového zatím nečtu, musím dokončit dvě rozečtené knihy z loňska. První je Duch ohně, pátá část fantasy série Meč pravdy, a druhá Sektor osm, úvod do sci-fi LitRPG série Obránce perimetru. Meč pravdy je klasické fantasy s trochu temnějším nádechem, ale nic ve stylu Písně ledu a ohně. Postavy i svět jsou fajn a sérii i navzdory délce plánuji postupně celou. Sektor osm je sice rozjezd, ale čte se dobře. Herní prvky jsou méně výrazné než u Cesty šamana, ale kniha se čte dobře a čtivostí připomíná Ztracenou flotilu.   

Žádné komentáře:

Okomentovat