pátek 28. ledna 2022

Anorakův týden 04/2022

Podařilo se mi úspěšně dokončit Serious Sama 4 a nakonec hra není tak špatná. Hratelnost sice odpovídá nepříliš zajímavé trojce, ale přináší několik povedených prvků. Především vedlejší úkoly a skrytá překvapení jsou fajn. Vozidla jsou dvousečná zbraň. Z jedné strany je s některými, jako třeba kombajn nebo mech, zábava, ale některé mapy jsou díky tomu až zbytečně rozsáhlé a plné prázdného prostoru. Mise v druhé polovině jsou také povedenější, takže se výsledný dojem zlepší. Nakonec jsem hodnotil lehce nadprůměrně a stejně jako třetí díl. Komentář zde.

Serious Sam 4  zdroj: mobygames.com

Trochu jsem se snažil pokročit i v Chaos Strikes Back, ale asi to nechám až po Dungeon Master 2, který je v plánu na únor, pokud to Sledge nezmění. Nejdéle jsem ale strávil v nově rozehraném Final Fantasy VII Remake. Konečně jsem se rozhoupal a pustil se do PC verze. Navzdory obavám jsem ze hry nadšený. Hra je v mnoha věcech věrná předloze, ale často si jde vlastní cestou. Je to zajímavý mix, který tvoří spíše novou hru než remake. A je to dobře. Detailní věrnost originálu by neměla smysl, takhle máme hru kterou si užijí nováčci i ti kdo FFVII prošli několikrát. Dojmy po prvních deseti hodinách jsem sepsal v samostatném článku. Od té doby jsem pokročil a prošel další dvě kapitoly. Ty byly díky více vedlejším aktivitám celkem na dlouho a jsem tak už na 16 hodinách. Aktuálně jsem dokončil známou část s převlékáním. Mám za sebou dalších asi deset vedlejších úkolů a také nejsou úplně špatné. Dle počtu kapitol jsem už za polovinou a zatím hru mohu každému fanouškovi doporučit. Možná si dám i to opakování na hard a začínám mít chuť i na další Final Fantasy.

Po nedávném dohrání Star Treku jsem zůstal u tématu a rozečetl knihu Temné zrcadlo z prostředí Nové generace. Zjistil jsem, že si z prvního čtení v devadesátkách pamatuji opravdu celkem málo, ale dobrý pocit z knihy souhlasí. Rozhodně jde o jednu z povedenějších knih série od X-Egemu. Konečně jsem se vrátil i ke čtení Meče pravdy. Pátý díl si drží úroveň předchozích, pěkně navazuje a neustále prohlubuje mytologii světa. V každém případě je první díl zatím jasně nejpovedenější.

Žádné komentáře:

Okomentovat