pátek 3. června 2022

Anorakův týden 15/2022

Pravidelné hraní tento týden pokračovalo, vše se snad pomalu vrací k normálu. Nejvíce času jsem investoval do Final Fantasy VII Remake. Po dlouhé době pokračuji v druhém průchodu a vklouznout zpět do hry nebyl překvapivě vůbec problém. Podařilo se dokončit všechny vedlejší questy a k dosažení uspokojivého stavu už mnoho nechybí. Poslední dvě kapitoly na hard, dosbírání pár předmětů a nějaké souboje v koloseu a na simulátoru. Ani tak to nebude 100% dohrání, ale nevím zda budu řešit oblečky nebo informace o protivnících. Herní doba se pěkně natahuje a počítám, že pod 70 hodin to nestihnu. Už se těším na rozšíření, ale ještě více mě láká souboj ukrytý za otazníčky. Měl by se odemknou po kompletaci výše zmíněného.

Catie in MeowmeowLand nebo Můj soused Totoro?

Na odlehčení jsem se pustil do hry Catie in MeowmeowLand. Jde v podstatě o slovenskou variaci her od Amanity. Každopádně se hra vydařila a přináší správnou kombinaci dobré nálady, krásné grafiky a vtipného příběhu. Ten je inspirován především Alenkou v říši divů. Catie ale obsahuje i stopy jiných slavných děl. Hraní jsem si opravdu užil a doufám, že vzniknou i další podobné tituly. Komentář zde. Uzavřel jsem také hraní Unravel Two. Hlavní příběh máme dohraný dávno a výzev splněnou asi třetinu. K hraní už se nevracíme a i obtížnost dalších výzev je už na tento typ hry zbytečně vysoká. Hra jako taková je ovšem skvělá kooperační záležitost, kterou mohu jednoznačně doporučit. Komentář zde.  

Na červen zvolil Sledge jako hru měsíce fantasy akci Witchaven. Jde o jednu z první her na Build enginu, ale od většiny dobových FPS se dost liší. Důraz je kladen především na boj zblízka, ale k dispozici je i pár kouzel nebo třeba luk. Postava může magicky létat, otevírat dveře nebo vidět v noci. Užitečné je také získávání zkušeností, které zvyšuje poškození, zlepšuje zacházení se zbraněmi a zpřístupňuje složitější kouzla. Zkušenosti přibývají nejen za likvidaci protivníků, ale i za sbírání některých předmětů. Vyplatí se tedy důkladně procházet úrovně a hledat skryté oblasti. Zatím jsem prošel pět levelů a nečekaně se bavím. Nejvíce mi vadí pasti, které mohou instantně zabít a opotřebování zbraní. Hraji na Steamu Enhanced verzi, která je doplněna o patch EGwhaven. Zde i na GoGu je součástí i původní neopatchovaná varianta, kterou jsem ale pouze krátce zkoušel. Především kvůli ovládání zůstanu u opravené varianty. V obou případech se hraje pod DosBoxem. Musím také pochválit zajímavé intro a pěkně zpracovaný manuál.    

Žádné komentáře:

Okomentovat