čtvrtek 12. ledna 2023

Anorakův týden 02/2023

I v druhém týdnu pokračuji v slušném herním tempu a to navzdory pracovním přesčasům. Především jsem pokračoval v hrách z Disney Afternoon Collection. Konkrétně jde o DuckTales 2, Chip 'n Dale 2 a Darkwing Duck. Hlavně oba druhé díly se opravdu povedli a druhé kačery považuji za nejlepší hru kolekce. Na hře je vidět zkušenost autorů a hra tak přináší vyladěné ovládání, rozumnou obtížnost a propracovanější příběh. Rychlá rota má tradičně výhodu podpory kooperace dvou hráčů. Darkwing Duck překvapí propracovanějšími herními mechanismy a vychází ze seriálu který si vůbec nepamatuji. Celkově kolekce obsahuje velmi slušné hry, řekl bych, že si každý najde tu svou.Zde jsou komentáře na DuckTales 2, Chip 'n Dale 2 a Darkwing Duck

Chip 'n Dale 2 - Disney Afternoon Collection

Tím jsem sice skončil s kolekcí, ale s pořadem Disney Afternoon ještě ne. Z jeho obsahu vychází výrazně více her pro různé platformy a od různých studií. Pravděpodobně nebudu hrát všechny, začnu nějakou logickou návazností a uvidíme kam to povede. Nejdříve jsem se vrhl na DuckTales Remastered, novou verzi prvních Kačeřích příběhů z kolekce. Hra přináší kromě modernější grafiky také nové a rozšířené úrovně. Upravené je i ovládání po vzoru druhého dílu a k dispozici je rovněž volba obtížnosti. Potěší také odemykatelný bonusový obsah ve formě artworků nebo hudby. Jde o překvapivě povedený remaster, komentář zde.

Dále mi přišlo logické pokračovat v hrách od Capcomu, který vytvořil ještě dvě, ale už pro SNES. Aktuálně mám rozehranou akčně logickou záležitost Goof Troop a i navzdory většímu zacílení na mladší publikum to není špatné. Druhým titulem je hra podle pro mě opět neznámého seriálu Bonkers. Od posledně ještě dlužím komentář na Bad Mojo.

Od veselého Disney zasazení jsem se oprostil u dalších dvou titulů. S velkým nadšením jsem se vrátil k jedné z nejlepších her od Sierry, druhému dílu Laury Bow. Dobrodružství které se odehraje v muzeu během pátrání po ukradené dýce Amon Ra je i dnes velmi chytlavé. I po všech těch letech jsem měl problém se od hry odtrhnout a nemuset pracovat, tak snad odehraju těch skoro 20 hodin v kuse. Ke hře mám pár drobných výtek, ale vzhledem k celkovým kvalitám to ani nestojí za řeč. Skvělá grafika, hudba, detektivní zápletka jak od Agathy Christie a klasické řemeslné zpracování od Sierry, co víc si přát. Původně jsem si cíleně chtěl zopakovat pouze dvojku, ale už mě svrbí prsty i na první díl. Uvidíme jak bude čas, zatím se snažím držet plánů více než loni. Ještě musím zmínit skvělý fyzický obsah, především průvodce muzeem je perfektní. Komentář zde.  

The Dagger of Amon Ra

Druhou hrou je DioField Chronicle, loňské SRPG. Po prvních dvou kapitolách převládá nadšení. Hra hezky kombinuje strategickou část, rozvoj postav a rozhovory z pohledu třetí osoby a celkem obsáhlé příběhové animace. Možností hra nabízí dostatek a pěkné je i zajímavé zasazení. Příběh je fajn a i některé postavy působí dobře. Grafiku je obtížnější hodnotit, lze totiž rozdělit na několik dost odlišných částí. Stylizované animace jsou moc pěkné, third-person slušný, ale samotná strategická část působí dost genericky. Ale jde hlavně o tu strategii, že jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat