čtvrtek 14. ledna 2021

Anorakův týden 02/2021

Uplynulý týden byl sice náročnější než jsem čekal, ale přesto jsem něco odehrát zvládl. Především jsem dokončil Minorii. Hra byla až do konce zábavná a i po dokončení příběhu zkusím dohledat další nepovinné a tajné části. Bavilo mě to natolik, že plánuji v nejbližší době dokončit sérii Momodora - stále mi zbývá druhý a třetí díl. Komentář zde.

Nier jsem trochu zanedbával, ale docela jsem pokročil v Robinson's Requiem. Zabít postavu může opravdu všechno a také jsem umřel již nepočítatelněkrát. Úplně od začátku jsem začal asi 4x, jinak se vracím jen k uložené pozici. Teď už nějakou dobu celkem postupuji a dokonce se objevují i jiné úkoly než pouze přežít a uniknout. Zpočátku také byla každá postava nepřátelská, ale to už neplatí. Teď mě v jednom směru zasekl Tyrannosaurus, takže prozkoumávám další směr. Největší problémy mám s vodou a teplotou, pokud hru nedokončím než mi dojdou léky nebo nenajdu další, tak nevím.

Nějaký čas mi také zabral Doom, v klubu máme rozehranou Plutonii 2. Byla to šťastná volba, wad je opravdu povedený. Součástí je i celkem povedená MIDI hudba. Díky tomu a novoročnímu zápalu jsem se dokopal své zvukové moduly nejen zapnout a poslouchat, ale i trochu ošetřit. Vyměnil jsme baterky a vše hezky vyčistil a začal opět uvažovat o nějakém rozšíření. Asi o tom něco napíšu a třeba někdo z vás poradí kam dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat