čtvrtek 21. ledna 2021

Anorakův týden 03/2021

S Minorií jsem si nedal pokoj a postupně dohledal všechny záznamy archivu. Během toho se mi podařilo najít dokonce tajného bosse, ještě že už jsem byl nad levelem 70. Hraní mě bavilo natolik, že jsme hned rozehrál Momodoru II. Ta je na(ne)štěstí dost krátká - dohrání zabralo asi 2 hodinky. Už je to víc metroidvania než první díl a stále jde o freeware záležitost. Placený je až třetí díl. Komentář zde.

Bunny Swordmaster Story

Po dohrání jsem hledal informace o dalších nebo připravovaných projektech autora a narazil na hříčku Bunny Swordmaster Story. Hra je opravdu krátká, jde pouze o dvě lineární oblasti s pár nepřáteli a souboji v Momodora stylu. Cílem je co nejrychlejší projití a získání nejvyššího skóre. Párkrát jsem si Bunny proběhl, věnoval jsem tomu zhruba půl hodinky. Teď se asi pustím do třetího dílu a počkám co autor vytvoří dále. 

Kromě Dooma jsem se věnoval už pouze Robinson's Requiem. Konečně jsem narazil na informaci, co je třeba udělat pro únik z planety. Také další zdroje vody se hodí, ale všude je samozřejmě i plno nových nebezpečí. Jde to pomalu, ale začínám věřit v úspěch. Do další nové rozehrávky bych už asi nešel, tak snad jsem tentokrát neudělal žádnou fatální chybu.

Ještě musím upozornit na novou akci Dungeon Crawler Jam 2021. Jde o akci s cílem vytvořit klasický dungeon z first person pohledu za pouhých sedm dní. Dále je povinný pohyb po čtvercích a otáčení o 90°. Na vítěze čekají hry v hodnotě 100 dolarů a já jsem moc zvědav na projekty všech účastníků.

Žádné komentáře:

Okomentovat