čtvrtek 1. dubna 2021

Anorakův týden 13/2021

Třináctý týden byl celkem úspěšný, dokončil jsem tři hry a všechny jsem si opravdu užil. Obecně mám letos zatím dost šťastnou ruku, s jednou výjimkou jsem hodnotil minimálně 75%. Po skoro měsíci jsem ukončil hraní a zkoušení různých verzí Nether Earth, celkové pozitivní dojmy a srovnání jsou v samostatném článku. Potěšil mě také první Police Quest. Hře ve výsledku nemohu vytknout nic většího. Policejní prostředí mě vlastně nijak neláká, přesto jsem si všechny detailně zpracované postupy užil. Hře to dodalo dojem realističnosti, spolu se zajímavým manuálem. Komentář zde.

Police Quest AGI

Hned druhý den jsem rozehrál SCI remake ze kterého zatím moc nadšený nejsem. Grafika i ovládání mi sedí mnohem méně a především řízení vozidel je naprosto strašné. Na druhou stranu, už po prvních minutách jsou vidět odlišnosti, tak to snad bude stát za dohrání.

Poslední dokončenou hrou je plošinovka Fe. Obtížností i stylizací jde o relaxační záležitost, kterou ale mohu doporučit každému komu se líbí obrázky ze hry. Fe je kratší, krásně pracuje se zvukem a za těch pár hodin určitě stojí. Zde komentář.  

O dalších hrách zatím uvažuji. Zkušebně jsem dal chvíli slovenské RTS Loria a akčnímu předchůdci Nieru Drakengard. Oboje vypadá slibně, uvidím na co bude nálada. Poslední dobou také přemýšlím o návratu do Ravenloftu. Také uvidíme co hra měsíce na High-Voltage.

Fe


Žádné komentáře:

Okomentovat