středa 28. dubna 2021

Třikrát Super Mario 64

Super Mario 64 patří mezi mé nejoblíbenější hry pro Nintendo 64. První 3D díl série se povedl na jedničku a nejen, že ve své době přinesl revoluci, ale je dobře hratelný i dnes. Největším problémem je vlastnictví původní konzole a tak Nintedo vytvořilo remake pro Nintendo DS a loni, při příležitosti 35 výročí Maria, zahrnulo hru do kolekce pro Switch. Ke koupi tohoto vydání jsem se rozhoupal na poslední chvíli a tak jsem dokonce vychytal slevu. Doma tedy mám už tři verze hry.

Rozepisovat se o příběhu nebo principu her s Mariem je nošení dříví do lesa. Super Mario 64 přinesl skvělou práci s kamerou, pohodlné ovládání a zážitek z průzkumu 3D prostoru. To vše při zachování klasického pocitu z hraní a obvyklé přístupnosti s výzvou pro kompletaci. Přiznám se, že jsem hru v žádné verzi již dlouho nezapnul a tak je nejvyšší čas vydat se sbírat všech 120 hvězd. Pokud jste Super Mario 64 ještě nehráli, musím vám ho bez výhrad doporučit a to v jakékoli verzi. Na Nintendu DS je navíc navýšen počet hvězd na 150 a přináší tak ještě více zábavy. Jak se liší Switch verze jsem sám zvědav. Součástí kolekce je i Super Mario Sunshine a Super Mario Galaxy, které obě také stojí za zahrání. Mario 64 a úplně původní Super Mario Bros. jsou mé nejoblíbenější díly. A jaké jsou ty vaše?


Žádné komentáře:

Okomentovat