čtvrtek 15. dubna 2021

Anorakův týden 15/2021

První díl Police Questu je dohrán už v obou verzích a asi nebyl dobrý nápad, hrát je hned po sobě. Hodně mi toho nesedlo, řízení je špatné a řada úkonů je zbytečně zjednodušena. Remaku by asi prospělo hraní s větším odstupem, ale zase bych neocenil těch pár nových prvků a změny díky zasazení do novější doby. Obecně musím doporučit spíše originál. Podrobnější komentář zde

Age of Empires DE - uživatelská kampaň Rise and Fall of the Seleucids

Naopak definitivní edice Age of Empires mě těší. Už mám za sebou celý tutoriál a první kampaň Glory of Greece. Hratelnost je příjemnou kombinací klasiky a modernějších prvků. V kampaních je stále limit na 50 jednotek, takže je hra hezky komorní. Zběžně jsem vyzkoušel první mise u dvou kampaní stažených z oficiálních stránek. Jedna byla rozbitá (začátek bez vesničana, výroba stojí 50 jídla, ale máte 40), ale druhá vypadá dobře a možná jí vždy v pauze mezi originálními kampaněmi projdu.

Colonization je pěkný žrout času a hlavně skvělá hra. Nebudu to raději moc rozmazávat, dohráno ještě nemám, ale už jsem skoro na 30 hodinách. Na revoluci ještě připraven nejsem, obtížnost není zrovna nízká. Ať už dopadnu jakkoliv, tak hraní Civilization IV: Colonization asi odložím na později.  

Na základě článku na Vortexu jsem prošel demoverzi hry UnMetal. Jde o odlehčenou hru inspirovanou původním Metal Gearem. Demo zabere asi hodinu a musím autory pochválit. Vše funguje dle předpokladů, mise je dobře navržená a očekávání plné verze může začít. I grafika je pěkná, připomíná předlohu, ale je modernější.

UnMetal

Žádné komentáře:

Okomentovat