čtvrtek 25. srpna 2022

Anorakův týden 23/2022

Tentokrát toho moc odehraného nemám. Dokončil jsem I Have No Mouth, and I Must Scream a myslím, že nejlepší vizitkou pro hru je, že dostála jak očekáváním tak vzpomínkám. Boduje především atmosférou a příběhem. Na hratelnosti oceňuji především pět různých postav v pěti odlišných prostředích. Díky střídání nedochází k přeplnění inventáře a hra je stále velmi přehledná. Soustředit se tak lze především na samotné postavy, jejich minulost a psychický stav. Propojení s povídkou funguje skvěle, jde o samostatně funkční celky, které se obohacují navzájem. Komentář zde. Dočítám také zbytek sbírky od Harlana Ellisna, ale z toho už tak nadšený nejsem.

Horizon: Zero Dawn

Moje další herní plány narušil nečekaný narozeninový dárek od kolegy v práci. Pořídil mi bývalou Playstation exkluzivitu - Horizon: Zero Dawn. Jde o jednu z mála her, které mě na PS lákají, ale k PC verzi jsem se nějak stále nedostal. Hru jsem hned ten den rozehrál, tedy včera, a zatím jsem velmi spokojen. Svět působí stejně zajímavě jak jsem doufal a i souboje vypadají velmi povedeně. Zatím mám odehrané asi 3 hodinky a pohybuji se v malém koutu mapy. Horizon bude zřejmě pěkně velká hra, doufám že nebudu zahlcen vedlejšími aktivitami. Grafiku jsme možná čekal trochu lepší, ale přece jen už uběhlo pět let od vydání. Z hraní jsem každopádně zatím nadšen, příběh se rozjíždí zajímavě, atmosféra světa je podmanivá a už se nemohu dočkat dalšího hraní.

Na narozeniny se urodilo i pár dalších přírůstků do sbírky, většina si ale zaslouží spíše samostatný článek. Mám toho aktuálně rozepsaného dost, snad to v nejbližší době začnu postupně dokončovat a vydávat. Jeden článek určitě bude o víkendu, další bych rád stihl na pondělí nebo úterý. 

  

Žádné komentáře:

Okomentovat